Suntem bogati… dar nu vedem acest lucru…

Ar trebui sa invatam sa ne bucuram de fiecare minune din viata noastra, cat de mica ar fi ea, pentru ca toti avem parte de ele. Cred ca cea mai mare e insasi minunea de a fi. Minunea de a te bucura de libertate, minunea de a iubi, de a simti.

Ma bucur ca-i am pe parinti alaturi si ma incurajeaza si fac sacrificii pentru mine, ma bucur ca am prieteni care ma sustin si ma apreciaza, ma bucur ca am un acoperis deasupra capului, ca am cu ce-mi acoperi goliciunea trupului, ca am sanatate, ca sunt intreaga atat fizic cat si mental si am capacitatea de a gandi si comunica, si pentru ca ma pot bucura de culorile cerului sau de o nota de pian.

Personaje precum Robert Neville din “I am legend” sunt cele care cateodata ne trezesc… Ne fac sa ne dam seama cat de pretioasa este libertatea, cat de mult inseamna sa ai langa tine fiinte care sa-ti aline singuratatea… si cat de valoros este timpul…


1 responses to “Suntem bogati… dar nu vedem acest lucru…

  • laura

    da e minunat sa fii alaturi de toti cei pe care ii simti alaturi de sufletul indiferent de distanta fizica. e mu=inunat sa poti face pe cineva fericit prin simplu fapt de a darui speranta , iubire, lucruri…….. e minunat sa stii poti sa fi aproape de oamenii care iti cer ajutorul. e minut sa poti sa fi om.

Lasă un comentariu